CASTROL Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 5W-30 (20 L) Motorolaj

CASTROL Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 5W-30 (20 L) Motorolaj
71 260 Ft
Egységár: 3 563 Ft/Liter

Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9
üzemanyagtakarékos motorolaj


Termékleírás
A System 5 Technology™ alkalmazásával, teljesen szintetikus alapolajokból készült csökentett kén-, foszfor és olajhamu tartalmú új Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 a korszerű európai haszonjárművek,, köztük az Euro 6 besorolású részecskeszűrővel felszerelt modellek motorjaiban akár 40 %-kal jobb teljesítményre képes1. Az európai vegyes mérési ciklus szerint elvégzett mérések alapján a korszerű 15W-40-es motorolajokhoz viszonyítva 1 %-ig terjedő üzemanyag megtakarítást nyújt2.


Alkalmazási terület
A Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 a korszerű Euro 6 besorolású európai haszonjárművek széles köréhez alkalmazható, elsősorban a kedvező üzemanyag hatékonyság érdekében fejlesztett motorolaj. Számos európai gyártómű, így a Mercedes-Benz és a Volvo ajánlásával kiterjesztett szervizciklusokhoz is alkalmazható. Az Euro 6 besorolású MAN modellekhez jóváhagyott motorolaj. A részecskeszűrővel felszerelt Euro 4 és 5 besorolású csökkentett kén-, foszfor és olajhamu tartalmú motorolajat igénylő haszonjárművekhez valamint a megfelelő minősítést igénylő építőipari gépekhez is alkalmazható.


Előnyök
Az egyedi System 5 Technology™ alkalmazásával készült Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 nagy mértékben képes alkalmazkodni a változó üzemi feltételekhez így 5 fontos területen - üzemanyag fogyasztás, motorolaj fogyasztás, szervizciklus, a főegységek élettartama és a hasznos teljesítmény - járul hozzá az optimális üzemeltetéshez a következők szerint:
- Mérhető üzemanyag megtakarítást eredményez a motor védelmét érintő kompromisszumok nélkül.
- Az alacsony viszkozitási értékek mellett is maradéktalan védelmet nyújt a kopással szemben.
- Hatékony védelmet nyújt a dugattyún keletkező lerakódásokkal szemben így csökken a motorolaj fogyasztás.
- Hatékonyan semlegesíti a motor működése során keletkező savas égéstermékeket.
- Megőrizhető a kipufogógáz kezelő berendezések hatékonysága így betarthatóak az emissziós határértékek.


1. A Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 független laboratóriumi tesztekkel igazoltan akár 40 %-kal jobb eredményeket ért el az olajbesűrűsödésre, a dugattyún keletkező lerakódásokra, a dugattyú tisztaságára, a korom kezelésre, a kopásra és a korrózióra vonatkozó API és ACEA iparági tesztek követelményeinél. 
2 A Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9 ugyanazon tesztek eredményei szerint a 10W-40-es olajokhoz viszonyítva 0.72 %-ig terjedő mértékű üzemanyag megtakarítást biztosít. A tényleges üzemanyag megtakarítás mértéke a jármű típusától, a vezetési stílustól és az üzemeltetési körülményektől függően változhat.

Minősítések és jóváhagyások
ACEA E6, E7, E9
API CJ-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-M Plus, EO-O Premium Plus
MAN M 3271-1 M 3477 M 3677
MB-Approval 228.31/ 228.51
MTU Oil Category 3.1
RVI RLD-3
Volvo CNG VDS 4
For Iveco trucks requiring ACEA E6, E7, E9
Meets DAF PX Euro VI requirements





Részletek
MIT JELENTENEK AZ EURO VI ELŐÍRÁSOK?
Az Euro VI előírások a károsanyag kibocsátás legszigorúbb európai határértékeit tartalmazzák, amelyeket a 2013-tól gyártott összes új tehergépkocsinak teljesítenie kell. E nehéz feltételek teljesítéséhez a haszongépjármű-gyártóknak az eddigi legátfogóbb motorfejlesztéseket kellett végrehajtaniuk.

Az Euro VI haszonjárművek csak a megfelelő motorolajjal képesek kifejteni optimális teljesítményüket:
Alacsony szulfáthamu-, kén- és foszfor- (SAPS-) tartalom
Teljeskörű védelem a legkorszerűbb motorok részére szélsőséges üzemeltetési körülmények esetén is
Megfelel a kiterjesztett szervizciklussal üzemelő Euro VI besorolású haszonjárművekhez előírt jóváhagyásoknak.

Euro előírás szerinti kibocsájtási határértékek
Az Euro norma kibocsájtási határértékei az Euro II-től az Euro VI-ig egyre szigorúbbakká váltak

MI AZ EURO VI TECHNOLÓGIA?
A haszonjárműveket kivétel nélkül fel kell szerelni a nitrogén-oxidok, szén-monoxid és a szilárd részecskék kibocsájtását csökkentő utókezelő berendezéssel. Ezek a berendezések érzékenyek a kenőanyag összetételére, nem megfelelő olaj használata esetén meghibásodnak. A jármű teljes élettartama során való kifogástalan működésükhöz a megfelelő (low SAPS) minőségű motorolaj használata elengedhetetlen.
MILYEN PROBLÉMÁK ELŐZHETŐK MEG AZ ÚJ CASTROL VECTON EURO VI TERMÉKEK SEGÍTSÉGÉVEL?
A tehergépkocsik két alapvető alkatrésze az EGR (kipufogógáz-visszavezetés) és a DPF (dízel részecskeszűrő).
Az EGR a NOx-kibocsátás csökkentése érdekében csökkenti az égési hőmérsékletet, ugyanakkor növeli a korom és egyéb szennyeződések szintjét. A System 5 Technology™ segítségével készült Castrol Vecton az ilyen káros anyagokat csökkenti, optimalizálja a motor teljesítményét és meggátolja a károsodás kockázatát.

EGR rendszer
A DPF kiszűri a kipufogógáz-áramban található koromrészecskéket de az olajból származó hamu is eltömítheti. A System 5 Technology™ segítségével készült Castrol Vecton alacsony SAPS-tartalma meggátolja a DPF eltömődését, ugyanakkor teljesíti a vezető autógyártók Euro VI besorolással kapcsolatos előírásait.

AZ ÚJ TERMÉKEK TOVÁBBI ELŐNYEI
A System 5 Technology™ segítségével készült Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 és Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 akár 40%-kal jobb teljesítményt is nyújthat*. Fejlesztésük során elsődleges szempont volt a legújabb Euro VI dízelmotorok megnövelt, akár 100 000 km-ig terjedő olajcsere ciklusaihoz való alkalmasság**. Ezek az olajok az alacsony károsanyag-kibocsátású, alacsony SAPS-tartalmú kenőanyagot igénylő Euro IV és Euro V besorolású motorokhoz alkalmazhatóak.

A Castrol új Euro VI termékei jóvoltából a tehergépkocsi-flottáknak és szervizeknek csak 10W-40 vagy 10W-30 SAE osztályú olajra van szükségük, így csökkenthető a raktárkészlet, egyszerűbbé válik az olajcsere.
* Független laboratóriumi vizsgálatokban a Castrol Vecton Long Drain 40%-kal meghaladta az API és ACEA iparági szabványok olaj-besűrűsödésre, a dugattyún keletkező lerakódásokra, a koromképződésre, a kopásra és a korrózióra vonatkozó határértékeit. Lásd: www.castrol.com/vecton

** A Castrol Vecton Long Drain a főbb járműgyártók jóváhagyásával és előírásaiknak megfelelően akár 100 000 km olajcsere periódusra is alkalmas. Az aktuális olajcsere-periódus függ a motor típusától, az üzemi feltételektől, a szervizelési előzményektől, a fedélzeti diagnosztikai rendszertől és az üzemanyag minőségétől. Mindig vegye figyelembe a gyártó utasításait.

Adatok
Cikkszám
CAVECTONFS20
Tömeg
20 kg/db