Shell Rimula R6 LM 10W-40 (20 L) Motorolaj

Shell Rimula R6 LM 10W-40 (20 L) Motorolaj
44 690 Ft
Egységár: 2 235 Ft/Liter

A Shell Rimula R6 LM Energikus Védelem olajat az jellemzi, hogy a Shell kizárólagos Low-SAPS adalékcsomagját használja, amely ráadásul még egy új és egyedülálló kopásgátló rendszerrel is rendelkezik. Ez a nagyteljesítményű védelem a szintetikus technológiájú alapolajok használatával tovább növeli az olaj kiemelkedő tulajdonságait, azaz megnöveli az adalékok aktivitását, amely a motor és az olaj hosszú élettartamát eredményezi. Világszerte valós körülmények között futott több millió kilométeres teszt megmutatta a legjelentősebb előnyeit; a kis károsanyag kibocsátású motoroknál segít elkerülni a dízelrészecske szűrők eltömődését, hosszú olajcsere-periódusra való képessége megtakarítást eredményez a karbantartás során, rendkívüli módon tartja tisztán a motort és véd a kopás ellen. Sokoldalú: a legtöbb gyártó nagyteljesítményű dízel- és (földgáz-üzemű) gázmotorjában való használatra megfelel. Főként a közúti teherjárművek és szállítás széles köréhez ajánlott, és különösen alkalmas az olyan járművekhez, amelyekben a Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo és mások korszerű, kis károsanyag-kibocsátású motorjait használják. Különösen ajánlott az Euro 2,3, 4 és 5 motortípusokkal üzemelő vegyes járműparkokhoz. A Shell Rimula R6 LM megfelel a legtöbb európai gyártó Euro 4,5 motorokra vonatkozó követelményeinek és túlteljesíti az olyan ipari specifikációk teljesítmény-követelményeit, mint az ACEA E6 és az API CI4


A Shell Rimula R6 LM szintetikus technológiájú motorolaj ACEA - E7, E6, E4,API - CI-4, CH-4, CG-4, CF-4Mercedes-Benz - 228.51 és 228.5MAN - M 3477,DAF - megfelel az ACEA E4-nek, Cummins - CES 20077

 

 



Részletek

Bizonyított, hogy jobb a motor kopási védelme(1) és alacsonyabb az olajfogyasztás(2)

A Shell Rimula R6 LM a következőket nyújtja:

Alacsony károsanyag-kibocsátás - Alacsony szulfátos hamu, foszfor és kén (SAPS) formuláció a katalizátor védelmére. A dízel részecskeszűrő (DPF) blokkolásának csökkentésére tervezték
Akár 53% -kal jobb motorteljesítmény-védelem.(1) Az ACEA, MAN és MB specifikációk meghaladják a kopást és a tisztaságot.
Legfeljebb 45% -kal alacsonyabb az olajfogyasztás(2)
Több mint 75% -kal jobb oxidációs kontroll az API CJ-4 határértékek ellen(3)

 

Műszaki adatok:
SAE viszkozitási fokozat: 10W-40
API: CJ-4, Cl-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; ACEA: E6, E9; Caterpillar: ECF-3; Cummins: CES 20081; DAF: megfelel az ACEA E6-nak; Deutz: DQC IV-10 LA; IVECO: NG 2 (megfelel a követelményeknek); JASO DH-2; MACK: EO-O Premium Plus; MAN: M3477, M3271-1; MB-jóváhagyás 228,51, MTU: 3.1 kategória; Renault Trucks: RLD-3; Volvo: VDS-4

A fent felsorolt termékleírások időről időre változhatnak, és nem feltétlenül állnak rendelkezésre az adott országban. Ha konkrét ajánlást szeretne kapni a járművéről a termékportfóliónkról, kérjük, használja a Shell Lubematch ingyenes online olajjavítási eszközt.

1 A felülvizsgált szigorúbb MB 228.61 határértékhez képest, az MB OM 646 LA Engine Testben mérve.
2 A Volvo VDS-4 határértékhez képest, a Mack T12 300 h-os motorpróbával mérve.
3 A IIIG oxidációs vizsgálatban a vizsgálati viszkozitás vége 40 ° C-on mérve
4 Egyedi, alacsony hamutartalmú adalékrendszer, amelyet dízel részecskeszűrőkkel (DPF) terveztek.


Adatok
Cikkszám
SRIMULR6LM10W-4020
Tömeg
20 kg/db